Şirketlerin müşteri ilişkilerinde aracı rol üstlenerek müşteri ihtiyaçlarına cevap veren ve sorunları çözümleme süreçlerini yönlendirme bilgi ve becerisine sahip kişidir.
Halkla İlişkiler Kavramı
İletişim Süreci ve Türleri
Telefonla İletişim
Diksiyon 1
Bilgisayar Kullanma
Toplumsal Düzen
Müşteri Memnuniyeti
Müşteri İle İletişim
Etkin İletişim
Mesleğin gerektirdiği yeterlikleri kazanan bireyler Halkla İlişkiler ve Organizasyon Hizmetleri Alanında;
1. Halkla ilişkiler ve tanıtım ajansları,
2. Şirketlerin halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, tanıtım bölümleri,
3. Görsel ve işitsel medya kuruluşları,
4. Reklam ajansları,
5. Çağrı merkezleri,
6. Şirketlerin müşteri ilişkileri birimleri,
7. Organizasyon ve fuar şirketleri,
8. Turizm şirketlerinde vb. yerlerde çalışabilirler.
Okuma yazma bilmek veya İlköğretimi tamamlamış olmak.
Mesleğin gerektirdiği işleri ve yeterlikleri yapacak bedensel ve fiziksel özelliklere sahip olmak.
232 SAAT EĞİTİM SÜRESİ